neon jacket

28 kwietnia 2013

Jak dzisiaj wiało, łuhuu. To było straszne i trochę trudno przy robieniu zdjęć. Więc z góry przepraszam za 'bałagan' na głowie. Ostatnio bardzo polubiłam kontrastujące kolory. Kurtkę, którą mam na sobie kupiłam na otwarciu sklepu Sinsay. Od razu mnie i mojej mamie wpadła w oko, a w szczególności nie była ona za droga. Ma typ deszczówki, ale bardzo fajnie się sprawdza w inne dni, nie tylko te deszczowe. Bardzo fajnie wygląda do jasnych rzeczy. Więc dzisiaj stylizacja bardziej na jasno. T-shirt, który mam na sobie kupiłam w Outlecie, za jedyne 20 zł, bardzo fajny materiał, a motyw kwiatków popchnął mnie do zakupu. Więcej nie będę opisywała, wszystko widoczne na zdjęciach! ;)


kurtka, okulary - SINSAY  bluzka - OUTLET  zegarek - EDIBAZZAR  torebka - AMICHE  spodnie - H&M  buty - N-FASHION

- 97 komentarzy -

  1. Pamiętam jak byłam na koncercie Armin Van Buuren i zrobiłam sobie na tych schodach zdjęcie ajj <3
    Bardzo ładne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie koralowe kolorki, jak twoja kurteczka. Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja na luzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile kurteczka :) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam tą kurteczkę na wieszaku i mnie nie zachęciła,natomiast na Tobie - totalne zaskoczenie ;-) na plus :)

    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny zestaw! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sportowo, świeżo, inna fryzura - wszystko na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie cudnie w neonach :* A butami jestem zafascynowana odkąd pokazałaś je pierwszy raz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest ta kurtka, za ile ? Mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta neonowa parka idealna na nadchodzący sezon 'festiwalowy' ! były inne kolory??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze była w motywie panterki ;)

      Usuń
  11. i teraz patrze - okulary też są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. kurtka jest faktycznie emejzing *_* oddaj ! xD ^^

    http://martynka-stylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie świetne zdjęcia :) naturalne ale świetne :D :D

    http://diamonds44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna bluzeczka,a gdzie jest ten sklep :)?

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw, ślicznie ci w takiej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładniutko :) bardzo mi się podoba , jak zawsze z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudooo ! Ślicznie wyglądasz ;*
    http://kolorowaszachownica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. WoW! Ja myślałam, że skoro tania to tak 30zł, góra 50zł ;o.

      Usuń
  19. świetna kurtka! ;)
    i w ogóle bardzo fajna sceneria, a fakt wiało dziś że bałam się że mnie wiatr porwie haha

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię cię w takich stylizacjach

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kurteczka!!! :))

    nowy post
    http://womanlinesska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Awwww ^^ Jaka śliczna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przydałaby mi się taka deszczówka;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem zachwycona kolorem parki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny look wyglądasz świeżo i wiosennie!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudnie; DD

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście bardzo fajna kurteczka. Przyjemny kolorek ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam :)

    www.lovethisthread.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz swietnie;)) kokarda na warkoczyku robi wrazenie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. omomom boską masz kurtkę <3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. kurtka ma prześliczny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam Cię w tym stroju na teatralce w tygodniu. Szlas z chłopakiem. Czy to nie wtedy robilas zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kolor kurtki bardzo Ci pasuje, najbardziej podoba mi sie zestawienie ze stonowanymi dodatkami

    OdpowiedzUsuń
  34. o warkocz! już nie proste lub koczek :)
    :P
    fajnie

    OdpowiedzUsuń
  35. te buty wg nie pasują! pogrobiaja ci nogi. lepiej wyglądały by zwykle białe trampki albo krótkie conwersy, to jest moje zdanie pozdrawiam;)))

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna kurtka :D bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo podoba mi się ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny zestaw :)
    Śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. "To było straszne i trochę trudno przy robieniu zdjęć. "poćwicz trochę nad pisownia bo to pierwsze zdanie Twojego postu a tak kole w oczy, że aż trudno czytać resztę.
    Leta.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja, t-shirt podoba mi się najbardziej, jest tak wiosennie!

    ww.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. wyglądasz przepięknie, bardzo Cię lubię w takich "byle jakich" fryzurach :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna kurtka - kolor ma cudowny!
    Wygladasz super!

    OdpowiedzUsuń
  43. Sloczne okularkii i musze ci powiedziec ze xusownie wygladasz w warkoczuu mrr <3 a kim chcesz byc po tym technikum i wgl o jakim profilu jest ta szkola?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem tak na prawdę. Mam plany, ale czy to wypali? Zobaczymy :)

      Usuń
  44. Wyglądasz rewelacyjnie, świetne kolory! Aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo podobają mi się spodnie, za ile kupiłaś? :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajnie wyglądasz ;)
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam do Ciebie pytanie :)
    Rozmiarówka na loveclothing.com jest standardowa czy może zawyżona lub zaniżona?
    Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o odpowiedź, bardzo mi na tym zależy.

      Usuń
  48. ładnie wyglądasz ; ) tylko... te spodnie pogrubiają ci nogi, w szczególności uda :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Gdzie kupiłaś kurtkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam pytanie.
    Wybieram się w czerwcu na wesele i znalazłam taką sukienkę:
    http://szafa.pl/c14762650-bandazowa-topshop.html
    Pomogłabyś mi stworzyć z nią zestaw? ponieważ nie mam pomysłu z czym ją połączyć ;/

    OdpowiedzUsuń
  51. świetna ta kurteczka <3 tylko czekać aż otworzą sklep w moim mieście ;P

    OdpowiedzUsuń
  52. genialna ta parka , ale w panterke też były fajne <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Kurtka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  54. widziałam Cię dzisiaj na Półwiejskiej i szczerze napiszę, że na żywo wydajesz się wyższa i o wiele lepiej wyglądasz niż na zdjęciach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny zestaw,super wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń

FOLLOW ME @DAJANASZYMKOWIAK