euro2012

8 czerwca 2012

Dzisiaj zaczynają się mistrzostwa Euro 2012, przy których Polska zmierzy się z Grecją! :) W związku z tym wykonałam dla Was zdjęcia w tej tematyce. Główną rolę odgrywa rzecz jasna - piłka. To ona dzisiaj będzie królową meczu. Ze względu na wszystko będę dopingować naszą drużynę - co, jak co ale trzeba wspierać duchowo naszą ojczyznę. :D Lubię czasami pokibicować przed telewizorem, ale aż tak wielką fanką piłki nożnej nie jestem. :P Kibicujecie i trzymacie dzisiaj kciuki za Polskę razem ze mną?

 daajaA

- 57 komentarzy -

  1. chciałabym obejrzeć otwarcie, ale mam korki z niemieckiego :(.
    ładne zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otwarcie było piękne, ale krótkie...
      Szkodaa:)
      Koniecznie zobacz na youtube

      Usuń
    2. Dokładnie, było zjawiskowe :)

      Usuń
  2. osobiście wolę dopingować Naszych siatkarzy którzy dzisiaj grają z Kanadą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia, aa i świetne spodenki, ogólnie cała stylizacja ;) ! ja dopiero początkuje, ale w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę przyznać, że całkiem fajny pomysł na sesję zdjęciową na bloga :) niedość, że zdjęcia są w aktualnej tematyce to jeszcze można zobaczyć jaki masz na sobie strój :))

    http://karolinag95.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strój na dziś będziecie mogli zobaczyć jutro :)

      Usuń
  5. Widze że każdy oszalał na punkcie Euro


    dziewczyny zachęcam do odbioru KUPONÓW 40% taniej na kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba chorągiewkę ma każdy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. woooow;) EURO wszędzie ;) prawidłowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też będę kibicować naszym ;] przez całeeee euro2012 ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodki jest ten Twój Adrian, hihi :D

    Bardzo fajny pomysł, lubię takie posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kibicuje z tobą :)
    Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. pokażesz nam wnętrze swojego pokoju ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. chorągiewka zawiera niestety istotny błąd :) godło z orzełkiem nie powinno, wchodzić na czerwony kolor, jest to dosyć widoczny błąd, ale nie wielu ludzi rozumie, dlaczego tak nie powinno być i nieświadomi wieszają te chorągiewki na swoje auta :) czego to chińczycy nie wymyślą xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie możesz nie kibicować mając u boku piłkarza! :D
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia :)
    Widac że do Euro sie z chłopakiem dobrze przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja, podobnie jak ty, nie jestem wielką miłośniczką piłki nożnej, ale dzisiaj z chęcią zasiądę przed telewizorem i pokibicuję naszym piłkarzom. :) a odchodząc od tematu Euro- masz bardzo przystojnego chłopaka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to tatuaż na łokciu u chłopaka? ile cm wzrostu ma Twój chłopak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to tatuaż, mój chłopak ma 177 cm :)

      Usuń
  17. Zdjęcia bardzo fajne :) Nie mogę jednak patrzeć na te chińskie flagi Polski z orłem :P

    OdpowiedzUsuń
  18. przygotowania pełną parą :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hehe, jaka fanka Euro ; ))

    Pozytywnie ; >
    Świetne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. ja trzymam kciuki, ogladam wlasnie mecz i ciesze sie golem lewandowskiego!!!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mogłaś wyprasować tę flagę...

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnie zdjęcie super!

    OdpowiedzUsuń
  23. eh no nie udalo sie ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to :D Remis, nie jest najgorzej :) Pierwsze 15 min było w napięciu, a później nie ciekawie ( nudno )

      Usuń
  24. Ja będę trzymała kciuki przed TV ale szczerze mówiąc też taką fanką nie jestem ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. jasne, że kibicowaliśmy, co prawda remis, ale i tak się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładny domek i ładnyy chłopak:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Przystojny ten Twój chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przystojny ten Twój chłopak.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda że remis..;/ zdjęcia świetne

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jestem mega dumna z remisu ; ) ,

    OdpowiedzUsuń
  31. też oglądałam :) szkoda, że zremisowali :(

    OdpowiedzUsuń
  32. to dom twojego chłopaka? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kibicowałam kibicowałam :) super zdjęcia :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  34. trzymalismy kciuki ale się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Mega fajne zdjecia :)))
    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń

FOLLOW ME @DAJANASZYMKOWIAK